Wednesday 29 October 2014

Print Gambar Online

Semua nak kerja senang je. Dunia IT ni print gambar pun hanya klik-klik dah siap. Memang memudahkan. Yang tak berkesempatan nak singgah kedai tu bolehlah print secara online je. Lagipun boleh menelaah sebanyak mana masa yang kita nak untuk pilih gambar. Lama dah nak print gambar-gambar ni sume sebab selalu sangat hilang. Tiap kali tukar komputer mesti ada gambar yang hilang. Sayang betul. Paling sayang gambar kami sekeluarga pergi USS. Memang hilang semua masa format komputer. Nampaknya kena pergi lagi sekali la USS...eh :)

Nak cara senang print gambar secara online boleh jenguk website EOE. Memang mudah. Cuma online, lepas tu pilih-pilih gambar mana kita, lepas tu ikut je arahan seterusnya dan bayar. 3-4 hari gitu dah sampai depan pintu.

Paling best poslaju free ye untuk pembelian RM35 dan ke atas. Alahai gambar beribu-ribu tu mesti lebih daripada RM35 punya lah. Macam saya sebab gambar banyak sangat jadi saya target tiap bulan saya cuci dalam bajet RM35 - RM50. Dapat 100 lebih keping gambarla tiap bulan. Okeylah tu. Kecuali yang ada bajet lebih bolehlah print terus semua. Takde hal punya. Bulan ni kali kedua dah saya print gambar. Bulan pertama RM38. Bulan Oktober ni RM48.00. Lama-lama siapla print semua. Kualiti gambar pun sangat  baik ye tambah-tambah lagi yang guna kamera. Yang guna henfon pun cantik jugak kalau memang gambar tu cantik. Saya guna Samsung S3 kualiti memang cantik bila dah print.

No comments:

Post a Comment