Wednesday 31 October 2018

Mandi-manda di Golfview Residence Club, Bandar Tasik Puteri, Rawang




Kejadian Sabtu lepas. Tempat ni dekat je dengan rumah saya tapi tak pernah tahu kewujudan kerana kurang diberi promosi. Tau pun dari kawan yang duduk area sini. Saya pun terus bawak anak dan anak-anak buah ke sini. Best jugak. Kebetulan baru lepas hujan, orang tak ramai. Bayaran masuk cuma RM10 bagi kanak-kanak dan RM15 bagi dewasa. Bayaran ni dikenakan kalau kita nak mandi je. Kalau setakat temankan anak-anak, tak perlu bayar pun. Bagus kan?

Kafe
Kat sini ada jugak kafe, gym, indoor playground. Bolehlah guna bagi yang berminat. Saya cuma duduk rehat-rehat sambil perhatikan anak-anak mandi. Seronok sangat dorang. Takyah pergi jauh-kauh kan.

Toilet
Tempat Tukar Baju

Locker
Toilet, tempat tukar baju pun ada, bersih dan selesa. Kira berbaloila dengan bayaran masuk tu. Kolam takla besar mana tapi ok je.


Tempat ni sebenarnya untuk buat event macam birthday party atau apa-apa yang sesuai untuk kapasiti orang yang sikit. Bayaran untuk majlis pun  murah. RM550 je. Untuk lebih  lanjut uols call la sendiri ye heheh. Kang salah bagi info pulak kita.

3 comments: