Wednesday, 22 January 2014

Omelette Yummy

Ni omelette orang diet - cheese, cendawan, capsicum
Sekarang musim rajin nak makan western food kononnya. Omelette ni dah buat Sabtu lepas tapi rasa macam teringin lagi hari ini. Pagi tadi sebelum gi kerja buat sekejap bawak bekal ke ofis. Bahan kat rumah tak berapa nak ada sebenarnya. Jadi saya letak jelah janji kenyang. Kalau tengok kat hotel macam-macam dorang letak kan. Ni memang food wajib saya ambik kalau breakfast kat hotel. Sedapnyaa...

Dah letak bahan-bahan, lipatkan macam ni
Bahan-bahan

2 biji telur - buat dadar
2 biji cendawan butang tin - hiris nipis
Sedikit capsicum - potong dadu
Cheese secukupnya

Boleh tambah:
Sosej
Sayur

Cara-cara
Goreng telur dadar macam biasa. Bila dah hampir masak taburkan bahan-bahan sebelah bahagian telur sahaja.
Sebelah lagi taburkan cheese.
Lepas tu lipatkan. Siap

No comments: