Monday, 18 February 2013

Bihun Sup Simple

  Semalam malas pulak nak masak nasi. Dalam esbox ada rangka ayam. Bihun pun ada lagi separuh. Terusla sediakan bahan-bahan untuk buat Bihun Sup. Saya buat yang simple aje tapi insya-Allah sedap dan menyelerakan. Buktinya bertambah dua kali husband makan.

  Pastu malam tu ajak jiran dua tiga orang datang makan. Kebetulan dorang nak tengok baju. Sambil tu menjamu selera sekali lah. Selalu dorang datang tengok baju tak hidangkan apa-apa pun walaupun segelas air. Hehe...Tengok dorang makan pun bertambah dua kali, maknanya lulus lah rasanya tuh. Alhamdulillah.



No comments: