Monday, 17 October 2011

Donut Sifu Suria

Cik Donut tengah tunggu untuk digoreng
Buat donut ni semalam lepas buat breakfast mee goreng udang. Macam biasalah kalau buat donut mesti saya guna resepi Sifu Suria sebab memang menjadi resepi ni. Lagipun tak pernah saya cuba resepi lain lagi. Takut pulak nak cuba. Takut ke tong sampah pulak nanti. Sebenarnya donut ni atas permintaan pekerja kakak saya kat uptown. Dah dekat setahun dia dok minta saya buatkan. Akhirnya semalam baru saya ebrjaya tunaikan permintaan dia tuh. Saya pun dah penat dengar dia merungut. Asal nampak muka saya je asyik tanya pasal donut. Geram jee...Hehe...

Buat semalam dapatlah dalam 25 bijik. Orang kat rumah makan sikit je. 5 biji bagi pada kawan mengaji Azroy. Selebihnya semua bagi pada pekerja kakak tuh. Biar dia makan puas-puas. Takdela dia merungut lagi...

No comments: