Saturday, 18 April 2009

Bundt Pan

Semalam beli non stick bundt pan kat Cael Deon. Dah lama teringin nak buat kek dalam loyang macam nih...Mesti cantik je...Baru semangat nak makan..hehe...Tapi tak tahulah betul ke tak non stick. Dulu ada beli loyang bentuk bear kat BWY. Dah dekat 3 kali guna kek tak boleh dikeluarkan. Akhirnya kena korek je untuk makan. Dah macam-macam cara buat. mula-mula sapu butter, melekat jugak. Pastu try lagi kali kedua guna minyak pulak melekat jugak. Kali ketiga sapu butter dan tabur tepung pun melekat jugak. Sekarang loyang bear tu dah melekat dalam kabinet je...

No comments: