Wednesday, 9 November 2011

Apam Aiskrim Soda


Buat lagi Isnin lepas untuk dihidangkan pada tetamu yang berkunjung. Berkunjung bukan sempena raya pun tapi saja menyinggah rumah baru katanya. Kebetulan kedai semua belum bukak lagi. Air aiskrim soda minggu lepas masih ada. Jadi nak senang cerita saya pun buat je apam ni lagi. Katanya sama macam kuih kat kampung dia (Indonesia) cuma nama yang lain dan saya buat cantik sebab berjalur-jalur. Kalau kat kampung cuma warna putih. Hehe. Saya jawab sebab orang Malaysia kreatif. Untuk resepi boleh tengok kat sini.

4 comments:

With Julia said...

cantik yer warna apam nih kak sya...mesti budak2 suka kan makan sbb warna warni...kreatif2 :)

~Sya~ said...

aah mmg pun..Azroy kata semalam "mama buatkan kek pelangi saya"..hehe...

With Julia said...

eheheh pandai azroy bodek mama dia ek ehehhe..yelah org dewasa cm saya pun suka tgk...ehehhe :)

ZaiFa® said...

bdk2 memang suka..tmbh pulak nmpk warna warni...;)