Monday, 16 March 2009

Tools Baru

Sabtu lepas pegi cari loyang bentuk Love. Puaslah merayau sekitar belakang Chow Kit. Nasib baik jumpa. Ada beberapa lagi barang baru yang aku beli dah alang-alang ke sana. Kat umah aku susah pulak nak jumpa benda-benda ni. Kalau ada pun mahal sikit. Aku beli loyang bentuk Love, mould puding bunga ros, loyang untuk pie atau boleh jugak guna untuk tart dengan loyang bentuk kon. Ini semua memang bergunalah untuk aku buat apa-apa nanti. Lagipun sekarang boleh dikatakan setiap hari buat kek...
Setakat hari ni loyang love ngan mould puding tu aku dah guna. Yang lagi 2 tu esok lusa gunala....hehe
Lepas tu singgah kedai bakery beli butter satu tong. Senang beli dalam tong selain jimat tak yah masuk dalam esbox. Nak guna cedok je. Kalau tak sejam nak menunggu butter lembut.

No comments: